paradox
Happy dotdotdot
posted by Nur Syahirah Umairah 11:49 pm 0 comments
 
 

Assalamualaikum

Hari ni sesi membersih dan mengemas rumah serta bilik. Happy Cleaning ~! Heol, takde lah happy sangat plus sebenarnya belum habis kemas pun dan akan bersambung pada hari seterusnya xb


Semalam (ahad) aku tengok ulangan running man eps 186. Dah lama aku tak ber-fangurling waktu tengok rm. Ahli-II cnblue pada hari tu semuanya handsome-II. Selama ni aku cuma pandang yonghwa dengan minhyuk je /kjahat aku/ Memang best gila eps tu. Misi pertama, semua kumpulan saya taknak berjaya saya nak gagal. pertama kali rasa gembira bila gagal lol. Pastu time mission ke -2  Untungnya pelancong yang kat tower tu ; dapat turut serta dalam mission tu. Jeles tahap maksima time minhyuk peluk girl tu. Time tu mulut ni macam tak boleh nak katup sebab terlampau teruja+jeles. /flip minhyuk/


And,,, aku rindu luhan and exo. Haha.. tuje. Aku dah lama (jugak la) tak ikut perkembangan diorang. Tapi aku tau la yang dyeorang (maybe) tengah buat preparation buat comeback kan ? Hurmm,, aku kalau rindu diorang aku akan tengok balik exo showtime. Ada banyak pasal luhan, yang buat aku suka pada dia. Buat masa sekarang, kalau orang tanya suka siapa? dan seumpamanya dengannya, aku akan jawab luhan. tak kat mulut, dalam hati. Tapi aku dapat 'feeling' yang aku akan stop suka dia. cuma taktau bila. heol, sori tetiba merepek pasal luhan and asyik ulang menda yang sama.


to me, he'll always like six year old boy ;;


but still, he can make my heart races so fast

*lol ikr so cheesy


adios. wsalam.

Labels: , ,

design by Wanaseoby