paradox
School 2014
posted by Nur Syahirah Umairah 11:41 pm 0 comments

Sometimes I miss the old me. The happy old times. I can't remember it clearly but i knew me in the past is so different with myself now. I keep wonder how can i change this much ? What make me change ?

Assalamualaikum..

Oh, hey ! *krikk krikk* Ok, sebenarnya tengah ngantuk ni /yawn/  Sejak naik sekolah ni, aku dah ngantuk awal. Tapi aku tetap nak update pasal school. Yelah, budak sekolah lah katakan. p/s : aku dah kurangkan addiction aku dengan kdrama and anime. aku kalau layan menda tu, hal lain aku buat tak peduli je. I can't.

This year i'm f3. Memang lah takde pmr, tapi... entah kenapa hari-II aku penat. Rasa sedikit penat dalam usaha menjadi yang lebih baik. Nevermind, back to topic; hari-II macam hari-II biasa. So far, cikgu-II semua ok. Kelas pun ok. Kelas BI, cikgu tu memang speaking. Mula-II risau jugak. Tapi err ok lah dapat tangkap sikit-II. Kelas math haritu, aku dapat pukulan pembaris besi lorhhh. Sebab ? Tak bawa buku. lol. Awal-II bulan tu..  Ahahah

Budak-II dalam kelas pun ok lah. Tapi ada dua orang ni memang annoying bagi aku. Lawyer buruk terlebih. Menyampah ! Dua tu sebenarnya ok je kot tapi sikap lawyer buruk diorang tu memang meng-annoying-kan.

Emm,, pernah tak aku cerita fasal chinese crush aku ? Ahaha, i've one. Tapi dia kelas lain lah. Tahun ni rasa macam susah nak memerhati dia. Dulu, bila balik sekolah, selalu je nampak dia. Tapi sekarang jarang. Crowded. Plus, pelajar islam kena solat dulu sebelum balik, non-muslim dah pun keluar dulu. And, aku ada mimpi dia for the first time. Bangun je dah ingat. Biasanya, aku tak boleh ingat mimpi aku. lol.

What he's look like ? Emm,, kalau aku, aku jawab macam luhan lah ~ Tapi tu bagi aku jela. He's more like luhan compare to his friends. Dan rasa crush aku kat dia, lebih kurang sama macam luhan. Rasa yang - i can't never reach them.  This feeling is not eternity. As the time passes, even it takes 100 years i'll slowly stop liking them.

Ok. that's all. Bye, oyasumi.
design by Wanaseoby