paradox
Crazy
posted by Nur Syahirah Umairah 12:25 am 2 comments

Assalamualaikum

Before aku tidur, i want to update something. so so. Aku menyambung menonton anime otl. Lagi berapa hari erk nak naik sekolah ? Aku taktau. Srsly, bila time cuti ni aku memang lupa pasal date. Day boleh lagi lah kot. Sebab nak tengok kdrama kat tv. luls

Aku rasa aku ni gila ah. Dah nak dekat sekolah boleh pulak nak ter-addict dengan anime /facepalm/ Dan nampaknya aku dah start ignore kdrama. Aku rasa penat pulak nak tengok kdrama non-stop. Even ceritanya memang best.

Currently; lepas habis tengok kamisama tu, aku tengok anime hiiro no kakera. Pasal god-devil jugak. Wonder cousin aku tu memang suka tengok anime camtu. But 'God' tu macam 'ketua' kot. Cerita tu ok je. lol. Aku lebih suka kamisama. And bila sebut pasal anime ni and others too, hot guys bersepah-sepah OuO yang cool guys pun diiktiraf hot. luulllsss selamatkanlah iman hamba ini

And aku taktau kenapa, mak aku selalu je dapat tangkap aku dengan keadaan yang tak sepatutnya. Dia selalu stop tepi aku bila scene tengah hugging lah, kissing lah. Aish macam aku tengok menda yang tak elok pulak. And semalam bila aku tengok hiiro no kakera, mak aku stop waktu scene the boys are topless; pakai tuala je. Yelah baru lepas mandi kan ? but for sure i wouldn't betray my mom's trust. and i wouldn't break the promise that i made myself.

So that's it lah. Ada banyak lagi nak cerita but sampai sini jelah dulu. Sleepy and battery notebook dah nak kong. malas nak charging so babaiiii oyasumi minna

wsalam adios

Labels:

design by Wanaseoby