paradox
Busy
posted by Nur Syahirah Umairah 8:48 am 0 comments

Assalamualaikum

Hello people ! Rasa macam nak tambah satu lagi otak duh. Banyak yang nak kena hafal dalam masa terdekat. 8 ayat hafazan nak kena hafal - naik raya cina, siaplah. Kalau tu je mungkin boleh lagi kot. Lepas tu, aku ada masuk Asian Quiz. God ! Kena hafal lagi sejarah sembilan negara asia yang lain in English. Latihan bulan dua jugak. Mac baru batul-II. Sejarah Malaysia yang dalam bm pun aku tunggang langgang. Sadis betul ! 

Tapi yang bestnya pemenang dapat pergi Vietnam. Memang sedikit teruja lah bila eden mendengarnya. Tapi the most important - menang ke kalah still dapat sijil national. Mula-II dengar cikgu tanya nak masuk ke tak rasa malas jugak tapi NATIONAL tu, i'm not going to miss it. Koko aku memang cincai-II, jadi nanti dengan national tu harap takde lah teruk sangat markah koko aku. Ok itu sebab utama ;;

Plan yang telah difikirkan untuk cuti raya ni pun aku terpaksa tangguh. Act aku nak tengok anime je lol. Aigoo sabar jelah. Idea yang telah lama dipendam untuk fanfic pun terpaksa tangguh. Idea tu tercetus masa aku tengah berangan lulss. Tak lupa jugak, pbs band 6 yang cikgu suruh buat, homework sebangunan sm. K tipu. Busy = Gonna hiatus for awhile. I. Really. Need. Another. Genius. Brain. Bye.

Happy Chinese New Year

Labels: ,

design by Wanaseoby