paradox
End 2013
posted by Nur Syahirah Umairah 11:25 pm 0 comments

Assalamualaikum ;

So yehet ! Esok first January of the new year. Alhamdulillah. Masih diberi peluang untuk menebus segala kekurangan dan dosa. Esok, juga sekolah juga akan bermula ~ Perasaan yang sama setiap kali nak naik sekolah - takut ( lebih kepada risau ). Risau apa ? Entah lah -,- Meeting new teachers. Harap2 semuanya ok lah.

Sebenarnya beberapa hari lepas, my friend overnight kat rumah aku selama 3 hari 2 malam. Aku bagi nama dia Fei (not real name) Seronok ada kawan. Boleh kata, we both ada minat yang sama. Tu yang lebih seronok. Kteorang tengok exo showtime ep5 sama-II and fangurl-ing sama2 ehehh. Malam tu, aku keluarkan semua manga yang aku ada and bagi dia baca.

Ada baca satu manga online ni. Cerita best, lukisan pun cantik. Tapi satu je masalah. Manga tu released tahun 2007. Meaning ? Cerita tu masih on going ._. Lama gila ! Aku memang malas nak baca manga yang on going ni - malas nak menunggu. Act, aku dah lama tak baca sambung baca manga tu. 

Last chapter kteorang check masih 49. So hari tu, kteorang sesaje je tengok. Kat website 1 - belum ada apa2 update. Website kedua - Chapter 50. ODG !!! Rasa macam teruja lah kan ? Tapi bila tengok; bila update : yesterday. kteorang terus ketawa tak henti2. Rasa macam lawak sangat ! Tkatau nak express that funny, sebab aku dah lupa pasal tu.

Esoknya, my cousin ada datang Kluang; rumah nenek. I give her name Ara. Petang tu, kteorang pergi karokae. Boys main snooker. Kteorang bertiga melantak menyanyi puas2 lol. Ayah belanja :3 Ara and Fei peramah orangnya, jadi cepat je diorang serasi. Of course about japan and korea. Aku sangat-II jeles dengan diorang. Diorang cepat hafal lagu n suara pun sedap. Lirik lagu tak boleh masuk kepala aku la. Esoknya Fei balik.

Hari seterusnya, aku pergi sekolah, bayar yuran. Balik, kawan aku dah ada kat rumah. Dia memang ada kata nak datang. I give her name Channie (sebab dia minat Chanyeol) Mula2 tengok exo showtime sbb dia tak pernah tengok lagi. Stop, lunch and solat. Lepas tu tengok movie cartoon kat ruang tamu. Hotel apa entah namanya. Tak sempat habiskan movie tu, my mom ajak ngeteh kat Railway Station. Before pergi, dia pinjam pendrive aku. Dalam pendrive tu ada exo showtime episodes. Lepas ngeteh, my mom hantar dia balik.

Act, Channie datang dengan adik dia. Adik dia kawan dengan adik aku. Channie and Fei diorang sekolah kat SMAKJ ( Sekolah Menengah Agama Kerajaan Johor ) dan diorang pun dah balik ke asrama hari ni. xo xo Maaflah pendek2 je aku cerita. Act, there's long long story. Esok pun aku dah kena bangun awal untuk ke sekolah. U_U Mesti ngantuk. Biasanya lepas solat aku terus membuta. I know tak baik

Dan yang sebenarnya aku nak bagitau link blog fanfic and personal aku. Tapi tak sempat. Aku bagitau di entry seterusnya lol. Baiii oyasumi Selamat 2014. 

Make it better from the yesterday

Labels:

design by Wanaseoby