paradox
k-virus
posted by Nur Syahirah Umairah 12:10 pm 2 comments

Assalamualaikum

Antara k-drama yang aku tengok cuti ni -

  • The Heirs
  • Great Doctor
  • Birth of Family
  • Incarnation of Money
  • The Strange Housekeeper
And etc. Yang Marry Him If You Dare aku tengok 2 episod je lol. Nanti aku tengok online. And aku memang dah agak dah lelaki tu yonghwa bukan lelaki iras younghwa /abaikan kalau tak faham/. Handsome duhhh. Hahaha.. Anime pun aku tengok gak ; Hyouka dah sampai eps 21. Kesimpulannya aku memang busy dengan k-drama and anime lol.

K-drama tu aku tengok kat tv kan? Tv kat ruang tamu kan? Siapa yang ada kat ruang tamu ? My family include my parents lah kan ? Hoho.. ni lah yang aku nak cerita. Finally ma parents layan jugak cerita korea. Ahaha an amazing achievement ! Sebelum ni, asyik nak perli aku je sebab aku minat kpop. Sekarang dah takde lagi rasanya.Muahaahaaa

Ayah aku dah pandai dah sekarang :3 Hari tu, adik aku ada buat something; aku dah lupa. Ayah aku kata Apa nak jadi ni? Nak jadi macam Yeri eh? Aku yang dengar.. hewhew. Kelakar rasanya ayah aku ambil contoh dari the birth of family. Pastu aku dengar ayah aku cakap kat adik aku; dia ambil upsr tahun depan 1 A pergi Korea. Tsk. Kenapa ayah aku tak offer aku zaman aku dulu ;-;

Tapi kadang-II tu, susah nak ber-fangirling depan tv uh lagi-II part yang sweet-II tu. Kena tahan je, kena kontrol senyum. Nanti kalau tak apa lah yang dia senyum tu? Tu dulu lah. Sekarang, aku tengok khusyuk je mata melekat kat tv lol. Tapi apa-II pun aku kenalah berhati.hati. Part sedih, aku belum terasa nak nangis lagi. Tapi, serious ada beberapa part sedih, aku rasa kelakar /flip kim tan/

Labels: ,

design by Wanaseoby