paradox
Personal
posted by Nur Syahirah Umairah 12:21 pm 2 comments

I've been waiting for long ; luhan's black/dark hair

Assalamualaikum

Before aku ke main tittle aku nak fangirling kat luhan jap. Dah lama tak 'jumpa' dia. Miss him damn much wooohh. Luhan. Luhan. Luhan. I can't lah. Aku rasa gembira sangat dapat 'kenal' Luhan walaupun dari jauh. Rasa yang aku tak tahu apa rasa tu. Walaupun maybe orang kata tu sebab dia artis. Kalau dia nobody aku pun tak kenal. So, aku bersyukur sebab he's one of exo.

First impression aku tentang Luhan - entah kenapa semakin berubah. Tak sama macam dulu. It doesn't mean i've lost my interest to him. I still love him. A lot. Berubah macam mana ? Entahlah. Dia start pakai ear-piece. Aku sangat menyampah dengan ideal-type Luhan ; because i don't have any of them. Pastu, kan ada news yang Luhan and Lay got drunk. Mental breakdown aku waktu tu. I know there's nothing wrong about that. Act, dia nampak boleh tahan hensem bila pakai ear-piece. Tapi the first impression tu berubah lah kan ? But nevermind, I love him because he is Luhan. He don't have to change himself for anyone.

And yeah, personal. Act, aku ada blog for personal thingy. Lol. Masih ragu-II patut ke aku public-display that blog. Boleh tahan ada perasaan peribadi and dah tentulah ada kena mengena dengan manusia di sekeliling aku. Act, aku tak kisah kalau stranger /orang yang tak kenal aku secara realiti/ yang baca. The prob is kalau ada sesiapa yang kenal aku. I've different character in this two world. But me is still me.

Aku jenis yang 'aku lebih suka orang tengok aku ni bermasalah dari seorang yang menyedihkan' or 'lebih baik semua orang tahu aku menangis dari lihat air mata aku' Got it ? Tak payah faham pun takpe. Aku ni memang complicated. Aku seorang pemendam. Jadi, nobody yang tahu apatah lagi nak faham apa yang aku rasa. Aku tak pernah menyatakan perasaan aku secara berdepan. So bila kat blog or my manual diary ; kira tempat meluahkan perasaan lah. Cewahh lol

Eh dah lah malas aku nak membebel panjang-II lagi. Sebab lagi satu aku ni jenis yang tak reti nak express my feeling or thought. And I'm not a good storyteller or even a talker.

I think I've talk to myself more than to people. Perhaps

Wsalam.

Labels: ,

design by Wanaseoby