paradox
Day 5 : favorite otp/s in exo
posted by Nur Syahirah Umairah 10:31 pm 0 comments

Exo : 20 Day Challenge

Assalamualaikum.

Favourite otp ? Tbh, aku suka je semuanya and aku fangirling over all. Tapi, fav otp ? Pening lah nak list banyak-II satu pun cukup jela. Jeng jeng jeng my top fav otp is HUNHAN. Tak perlu melebih surprise, memang tak surprise pun.


Bagi aku, hunhan or selu sangat comel. Their friendship is so so adorable. Nampak real kay ? Aku.. aku tak tau nak kata apa lagi sebenarnya. Bila aku suka sesuatu, aku tak cari sebab untuk suka. Aku just suka. Bila nak terangkan kat orang lain, aku kena cipta sebab pulak ; lol tak suka, shiro.

 


Lol di kesempatan ini, bagi mereka yang tak faham kenapa kami suka ship-II guy with guy - bukan sebab aku sokong diorang jadi ghei ke haper sampai diorang kahwin. BIG NO and NO. Aku just suka betapa rapat and mesranya friendship diorang. Lagipun, KALAU diorang betul-II ghei, aku jugak yang menangis air mata darah nanti. But i know, you know, we know yang diorang tu straight. Fact tu jangan nak dimanipulasikan. It is not more than a sincere and lovely friendship.



Wsalam

Labels: , ,

design by Wanaseoby