paradox
Illuminati ?
posted by Nur Syahirah Umairah 4:33 pm 2 comments


Assalamualaikum

Aku ada jumpa kat wall aku. A friend of mine yang tulis - " Kpop sekarang banyak illuminati. beaware " Siapa yang tak ada rasa apa-II huh ? Tapi time tu aku taktau apa maksud illuminati. So, i asked her. And this is her answer ;


I'm a little shock lah. Sebab aku tak pernah terfikir. Yelah sebelum ni aku tak dengar apa-II, semuanya baik-II aje. Topi Sehun tu pulak aku memang tak perasan. Aku just.. betul-II tak sangka dan macam tak percaya. Maksud aku contoh; yg wolf keluar dari pokok -  tu bukan perkara normal ke ? Ada kena mengena ke dengan illuminati ? Act, aku tak tengok pun MV Wolf sampai habis. Berbalik pada Mama, sebelum ni aku lirik tu memang tak elok, tapi bila aku search pagi, banyak lagi rupanya yang dikecohkan. 

Aku tak tahu nak buat apa. But i trust them. Bukan diorang yang patut dipersalahkan. Korang kalau nak baca boleh refer a | b | c Baca komen-II sekali. Bukan semua lagu yang ada unsur tu. Bagi aku, setiap 'benda' ada baik dan buruk tersendiri.

My friend of mine tu, dia kata dia nak tinggalkan kpop and dia tanya pendapat. Sebenarnya, itu pilihan masing-II. Kalau korang rasa kpop tu melalaikan, malas nak beribadat , tinggalkan. Well aku akan rasa sedih jugak lah. Tapi nak buat macam mana ? Takkanlah aku nak merayu kat dia jangan tinggalkan kpop ? Cakap tu semua bukan salah Exo ? Aku tak reti nak explain apa yang aku rasa. Aku pun ada kalanya terfikir nak berhenti. Dan bukan selamanya aku jadi fangirl.

Q : When do you want to stop ? A : I'll let time decide that.

Boleh tak aku nak minta tolong sesuatu ? Boleh tak biar aku buat apa yang aku suka ? Jangan mempertikaikannya. Kalau aku 'jauh' sikit dari landasan yang sepatutnya, tarik aku dan cakap dengan aku elok-II ? I have my own reason why i think i be fangirl is better.

P/s : Entry ni memang berkaitan isu sensetif kan ? Miahn.

Labels: ,

design by Wanaseoby