paradox
Suju & Exo
posted by Nur Syahirah Umairah 12:02 am 0 comments

Assalamualaikum

Aku jumpa post kat atas tu semalam kat facebook. Sedih lah.. dengan baca komen-komen. Ramai orang salahkan Exo ;_; Aku rasa sedih.. Rumor ke apa yang Ryeowook cakap tu ? I dunno. Tapi yang exostan pakai baju exo memang betul. Srsly, aku salahkan exostan tu !

Pendapat aku -
Memang salah exostan tu //layak ke panggil camtu// //sorii ter'emo'// Bagi aku tak patut dia pakai baju exo kat hari suju. Dia sepatutnya fikir perasaan orang lain. Tak boleh lah buat sesuka hati dia. For suju, aku harap diorang //especially Ryeowook// tak sedih sangat. Aku boleh faham perasaan diorang. Sebagai exostan jugak, aku rasa bersalah sangat. Kalau yang jenis fan yang 'beralih arah', pun aku faham. //sebab aku pun// //please slap me// Tu namanya multifandom kan ? Kalau fan ada banyak fandom tu bukan sebab dia tak loyal, dia just support banyak idol. Tolonglah faham. Salah exostan tu just pakai baju exo kat hari suju. Tuje.

Alang alang aku dah cerita pasal suju ni aku bagitaulah satu sebab ni ; sebab kenapa aku tak boleh jadi ELF. Aku cuma boleh minat diorang biasa-II je. Sebab... takpe kan kalau aku terus terang, cakap jujur ? /inhale exhale/ Sebab kalau aku nak jadi elf aku kena belajar semua tentang diorang. Aku rasa kalau aku tak 'kenal' diorang dari awal i'm not good enough to be an elf. Tu lah sebabnya. Aku suka suju cuma tak boleh jadi elf. It same goes to another fandom .

Ni just pendapat aku je. Maaflah kalau salah.

Wsalam.

Labels: , ,

design by Wanaseoby