paradox
Day 2 : Bias in Exo M and Exo K
posted by Nur Syahirah Umairah 10:13 pm 0 comments

Exo : 20 Day Challenge
Assalamualaikum

Uhhh susahnya nak pilih bias. Yang Exo M dah tentu la aku pilih Luhan. Exo K hurmmm ??? Aku sayang semua. Aku sayang the twelve. Tapi kena pilih satu pulak. Btw, disebabkan benda ni aku kena cari gambar mereka berdua and dari situ la aku baru aku tahu kewujudan BaekHan. Sebelum ni yang berkaitan dengan Luhan, yang aku tahu ; HunHan, XiuHan, Layhan. But BaekHan, I will ship them for sure. 

 
 

Exo M : Lu Han [ Luhan ]

Kenapa aku suka dia ? Banyak sebab lol. Aku rasa Luhan ni baik sangat. Kadang2 aku rasa kesian kat dia. Maybe pasal bahagian dia banyak kena cut kat some variety show. Tapi dia masih senyum all the time. Ah, aku suka kat dia sebab dia Luhan bukan sebab aku kesiankan dia. Jangan salah faham deyhh.. Luhan selalu comel bagi aku. Walaupun dia tak suka orang panggil dia comel, kononnya dia tu manly lah sangat. Ahahaha. Ni jela aku cerita kat sini. Kat day 19 baru aku cerita dengan panjang lebar. Kalau pasal Luhan, memang takkan habis punya /kot/

 
 

Exo K : Byun Baekhyun [ Baekhyun]

Macam yang aku cakap susah nak cari bias kat Exo K. Aku suka semua. Dan aku pun taktau la kenapa aku pilih Baekhyun. Mungkin, sejak kebelakangan ni aku asyik fikir pasal dia je. Lagipun, kalau ikut pemerhatian aku la kan, dia ni kira perfect dalam semua aspek. Maksudnya dalam semua aspek aku suka dia. Dari segi, hair style, baju/fesyen, personaliti, facts and others. Ahh,, sayang dia sangat sangat.


Alahai, kalaulah aku diberi peluang aku nak cerita satu-satu pasal diorang kenapa aku suka diorang. Each of them are my bias. Miahne /bow bow bow/ Pasal Luhan and Baekhyun, aku cerita sikit je pasal diorang. Susah nak cerita panjang2. Aku buat dalam keadaan express.


Memandangkan aku dah bersusah payah cari gambar mereka berdua in one frame. Jadi, apa yang sempat aku jumpa. Aku letakkan sekali kat entry ni. Most of them kat sukan olimpik.

  
 LuHan & Baekhyun

Wsalam.
Adios.

Labels: ,

design by Wanaseoby