paradox
F r e e d o m
posted by Nur Syahirah Umairah 10:25 pm 0 comments

Assalamualaikum

Lega ! Akhirnya habis jugak exam. Tapi kan, lepas habis exam math hari (jumaat lepas), aku rasa macam dah tak periksa lagi kot. Aku langsung tak sentuh buku. Taktau lah kenapa. Ahh.. nevermind. Jangan nak kusutkan lagi kepala otak. Yang penting aku dah buat yang terbaik, walaupun usaha aku memang main-II je. Akhirnya aku freedom dari exam, so aku stop hiatus. Ehehe.. sebenarnya nak bagitau semalam tapi tak sempat + penat. Tak freedom dari PBS lagi sebenarnya.

Esok kena pulangkan buku teks. luls tapi pastu kena ambil buku teks form 3 pulak -.- Ahh aku taktau lah. Subjek form 2 ni pun dah tunggang-langgang. Dengan PBS dengan bakal PBSMR dengan exam,, Penat !

Uhuk /cough/ Mianhe.. tajuk freedom tapi isinya macam orang banyak masalah pulak.

Wsalam.

Labels:

design by Wanaseoby