paradox
no secret
posted by Nur Syahirah Umairah 10:51 pm 1 comments
Assalamualaikum

22 Dis 2014 ; tarikh keramat for pt3 candidates as well as for me too. ngehngeh

perasaan aku ? hurmm, biasa-ii je macam hari-ii biasa. agaknya sebab aku dah menjangkakannya. apa yang aku jangka betul. cuma aku terlupa pasal bi&bm punya lisan+mendengar. so total gred di situ ada 10 bukan 8 ye. macam yang aku cakap dengan semua orang; secara teknikalnya aku dapat 7A. jangan ditanya 3 gred yang lain. hancus. selama 9 tahun aku bersekolah ni kali pertama dapat gred sebegitu (dlm exam penting). lol. aku fikir sebab kteorang 1st batch mungkin ada kelonggaran. tapi hampeh. makin naik gred ada la. sebenarnya berapa orang yang straight A pt3 2014 ? curious. ahhaha.

satu-ii nya sebab aku menulis malam ni adalah wifi agak slow. hahah. kalau tak sebenarnya aku nak tengok fairy tail. sebelum tu aku nak tengok pinocchio kat dramafire tapi website nya not avaiable pulak. pfft ._. ada je hal-ii yang menghalang malam ni.


Labels: ,

design by Wanaseoby