paradox
16 days more to 2015
posted by Nur Syahirah Umairah 4:53 pm 0 comments

Assalamualaikum and hi

lama tak menulis sebab aku taktau nak tulis apa walaupun banyak jugalah apa yang aku dah buat sepanjang cuti ni. hmm.. sebenarnya takde la banyak sangat, cuma banyak masa daripadanya aku habiskan untuk tengok anime. srsly, since cuti sekolah start.  anime-ii (bukan semua) yang aku pernah tengok, aku ulang balik. ada juga anime baru yang aku cari. /exhale/ i dunno how to express those feelings. just remembering it make me extremely happy and excited. hahaha. 

ada baca manga jugak lepas da tengok beberapa anime. ada satu manga ni best. aku rasa aku da pernah cerita pasal manga ni (kot). tapi yang tak syoknya, ceitanya masih on going. pheww,, it totally make me upset. dah bertahun-tahun tapi masih tak nampak endingnya. i'm really a impatient person. aku tak suka menunggu tapi sebab manga tu best, sabar jelah. 

and ada satu manga ni tapi ada anime ver punya. aku tengok anime dulu baru baca manga. dunno why but i feel really attached to this one. mula-ii takde niat pun nak baca manga dia. tapi aku jumpa cebisan manga dia and it really make me curious and want to read the manga. manga tu belum habis tinggal final chapter kalau tak silap. and final chapter tu mungkin keluar jan-feb 2015. hahah  tunggu jelah. 

a few days ago aku ada pergi popular. ingat nak beli banyak sikit manga sebab dah lama tak beli. tengah syok-ii pilih pastu nak kira total price, ternganga aku tengok harga satu manga. dah naik harga seyh. teruk betul. dari 7.50 dah jadi 10 hengget. mak aii. elok-ii pegang 5 buku terus jadi 2. lepas dah bayar baru perasan kat popular time tu tengah promotion for member card ada 20%. heol.

untuk kdrama, aku dah tak tengok sangat yang kat tv. sekarang ni aku cuma follow high school love on and pinochio. hslo takde la best sangat tapi sebab aku dah tengok dari awal kan, so tengok jelah sampai habis. pinochio; is the second best kdrama yang aku tengok sepanjang cuti. yang first best ialah it's okay, that's love, walaupun pada mulanya aku tengok sebab ada d.o but surprisingly drama tu melebihi jangkaan aku and aku betul-ii jatuh suka. hoho. 

hampir tengah malam semalam , entah kenapa tiba-ii teringin nak tengok weekly idol setelah sekian lama tak tengok variety kshow. Weekly idol yang guestnya nuest&hellovenus, nuest&fiestar, bts and got7. frankly, aku dah tak gila kpop macam dulu. suka memang suka tapi dah berkurang. tapi tengok weekly idol tu, buat aku sedar kenapa aku suka kpop dan minat tu tak boleh hilang dangan mudah.
can't wait kamisama hajimemashita 2nd season /screaming/

adios.

Labels: , , , ,

design by Wanaseoby