paradox
Update [2]
posted by Nur Syahirah Umairah 12:56 am 0 comments

Assalamualaikum

I want to update about many things. And I just can't decide the tittle. So, here we going. //amboihh speaking// :3

PBS PSV. Lol aku ni bukan jeni tangan lembut or berseni. Tangan berkayu pun tidak. Just an ordinary a pair of hand yang tak reti buat apa-apa. Cikgu pula boleh suruh buat arca sabun. Pffttt -.- Memang hancus la eden buat. Aku ada 2 sabun. Yang first aku buat sendiri. Tapi paham2 la. Tempat yang layak untuknya hanyalah di tong sampah. Nak menangis pun ada, takut tak lepas band. Dah la form 1 PSV dapat band 2 je. Second soap, aku memang suruh minta tolong orang buatkan. Hasilnya... Taaaarraaa. I'm satisfied. Thank you so much you guys.

  

Credit : A big help from Shahrul Izlan (Ilan). Dia yang tolong lukiskan bunga atas sabun. Second, Shahrul Zakuan (Zack). Dia yang bagi pinjam pisau ukir and banyak tolong betulkan sabun tu. Third, Fadzilah. Dia tolong ukirkan corak bunga. Forth, Cikgu Syuib. Fifth, aku la :b Tapi aku buat sikit2 je. The last but not least, my friends yang secara tak langsung ada menolong. :)

  
Pika's. 

Sempena bulan kemerdekaan, sekolah ada buat pertandingan esei. Semua pelajar wajib. Resultnya hari ni, aku dapat first //cakap dengan muka tanpa perasaan// Lol. Aku tak sangka :O Bila difikirkan balik, rasa macam nak tengok aje esei yang aku buat hari tu. Curious, apa yang menyebabkan ia jadi vavavoom. Lol. Funny moment bila kau nak ambil hadiah tu kan, aku hampir tergelincir. Malunya hanya Allah je yang tahu. Tapi nasib baik tak terduduk just badan tak seimbang sementara. Btw, Intan dapat third.

  
Dapat file and test pad.

Stop about school stuffs, let's mood ON fangirling switch. LOL. Hurmm,,, dengar cerita official fandom EXO akan di'reveal' 30 Sept ni. Hoho.. Exotic (unofficial fandom) bagi yang non kpop fan dia fikir lain. Tapi kan kalau SM or EXO pilih Exotic as official fandom Untung orang yang memulakannya dulu. Tapi kalau lain pun aku tak kisah :b " A fan asked Chen about the concept of their next comeback, he answered cute&lovely " Cepatnya. Btw, cepatkan2 lagi la yaw. Tak sabar ni. Ahaha lol.

Hurmm this topic make me down so much. Exo rumors and plastic surgery. Before this, aku percaya yang setiap idol ada personal life masing2. I mean, kalau korang tengok, kat stage dorang sangat profesional, kat variety show dorang sangat2 bersahaja and nampak ramah. Dan aku faham, mungkin yang kat variety show tu not 100% the real of them. Dorang idol, dorang kena jaga imej, dorang terikat dengan kontrak. Aku faham.

Plastic surgery ? No comment. Ada kemungkinan dorang buat. But, aku tengok sama je muka before pre-debut and sekarang. Bagi aku kalau ada different tu semua sebab make up. Make up is magic huh ? Can change people face ? Tak pelik ok kalau male idol yang asyik bertempek dengan make up je.

Buli ? Boleh tak aku kata tu biasa kat sana ? Memang ada je trainee yang kena buli oleh senior. Kesian but that's fact. Tapi siapa yang buli siapa aku tak boleh nak pastikan. Honestly, ada buli yang boleh di'klasifasikan' sebagai gurau saje2 antara dorang tapi ada jugak yang melampau. Erhh,, stop about this aku memang tak reti hal2 gini. Ni pendapat aku je. And bukan Exo je subjeknya, k-group or k-idol lain jugak.

 Kesimpulannya, aku still sayangkan Exo. Rumors kan ? Entah betul entah tak. Rumors spreads by haters and believed by idiots. Selagi takde source yang boleh dipercayai, I won't believed any bad rumors.

Baby dont cry, you're my angel. I use to think 'what is love?' Until u came. I wish I had a time machine to make our love story even more better. You're my lady, my baby. Without you, i would let's out the beast and have a heart attack. Our love story's a history. Please dont go. I want to take you to meet mamaand papa. I'm lucky to have you. I'll love you till dead on the count 3.6.5 XOXO 

made by: @ritta_chhun (instagram)Share: @zhangyixing365(instagram) 


Wsalam

Labels: , ,

design by Wanaseoby