paradox
Day 1 : First impression of Exo
posted by Nur Syahirah Umairah 12:29 am 0 comments

Exo : 20 Day Challenge
 Assalamualaikum

Finally. Dah banyak tangguh hari buat menda ni. Busy memanjang. Soalan senang, tapi aku pening nak fikir jawapannya. Ok, Ok start !

------------------------------------------------
Exo- aku kenal diorang after 1 year diorang debut. Waktu tu diorang comeback dengan WOLF. Bila tengok diorang kat MV, bagi aku lagu wolf tu just lebih kepada tarian. Aku tengok jugak, MV dorang yang lain, tapi kureng. Teaser MV aku tengok suku je.  The members.. aku check jugak la profile diorang. But still belum minat /rabun jap masa tu/. Lepas aku tengok Happy Camp Exo, baru aku, little by little belajar tentang diorang. Kira macam first impresion aku dengan dorang kat Happy Camp la kot and awal2 aku masih belum decide for bias.

First impression of each member -

Suho
Comel + rendah. Tak sangka dia a leader. Ingatkan dia paling rapat dengan Tao.

Kris
Handsome, tinggi. Suara dia pun handsome. Tapi kurang suka sebab aku tengok dia pakai banyak sangat ear piercing kat telinga.

Baekhyun
Comel. Suka suara dia. Vocalist lah katakan.

Sehun
Ahh,, mata aku memang cepat tangkap dia. The only rainbow hair. Very attractive. Walaupun pada mulanya, aku rasa ianya pelik. Nampak matang and not maknae.

Luhan
Kyeopta ~! Nampak matured dengan red hair dia tu. Korean. Start in love with him after read kak nana's fanfic.

Kai
Rambut dia waktu tu.. comel dan innocent sangat. Muka macam baru bangun tidur. Dance dia WOW i like it ~! Hahaha

D.O
Not really my type. Tapi suka suara dia and sikap2 dia, contohnya dia ni paling pembersih dan blablabla.

Chen
Budak yang hyper dan sangat ceria. Dia buat apa yang dia nak buat. He sang Hug and it's very sweet. Innocent face. Chinese Chen.

Chanyeol
Handsome. King's reaction dia sangat menyerlah. Suka. Suka.

Lay
The only yang aku suka time tu sebab dia unicorn. First impression aku tentang dia kureng but now totally change.

Tao
First impression aku tentang dia pun lebih kurang macam Lay. Tapi aku cuba untuk suka dia. "tak kenal maka tak cinta"

Xiumin
Muka dia macam squirrel. Comel.

The end.
Adios.

Labels: ,

design by Wanaseoby