paradox
Update [3]
posted by Nur Syahirah Umairah 11:25 pm 0 comments
Hello and assalamualaikum..

(Testing 1 2 3) Hah. Hah. Dah lama tak menulis kat blog sebab.. entah lah. banyak sebab. antaranya sibuk. chetttt.. agak menipu di situ tapi ada benarnya. kehkeh. lepas tu rasa macam tak inconvenience nak tulis kat blog. dahlah susah nak rangka ayat apa yang ditulis (walaupun takla susah sangat macam nak merangka esei bi lol) cuma tula.. aku rasa lebih mudah kot terus je talk to myself lepas terfikirkan sesuatu yang terlintas di fikiran. bukan gila ok? cuma somehow aku sejak kebelakangan ni aku macam takde sesiapa nak to talk to. well, the rest is history

Another thing that i want to mention is... you can say i was a hardcore fangirl as well as ex of exo-l fandom. tak benci tak menyampah cuma aku tinggalkan gelaran label tu. but still aku suka lagu-lagu korea pelbagai genre esp ost kdrama, still tengok kdrama2, variety show especially running man, kengkadang kalau sempat stalk, stalk lah. heheh. Tinggalkan gelaran tu tak bermakna aku tak suka kpop. Tapi perasaan dulu dan sekarang dah lain lah. Taktau lah kalau orang lain faham perasaan ni. Walaubagaimana pun, aku dengan kawan2 pun still cakap pasal exo etc. Yang bezanya aku dah banyak taktau pasal diorang lah. Twitter pun tak berhupdate dan lama dah tak jenguk. Sedangkan twitter lah tempat aku up-to-date pasal dunia kpop nih. haiihh.. Lagi satu, aku tak pernah menyesal sebab jadi fangirl diorang semua. tak faham takpe sebab hanya aku je tahu sebab sebenarnya. lagipun, kpop ni mendatangkan lebih banyak kesan positif berbanding negatif. pada diri aku la. kat orang lain taktau la pulak kan. salah satunya aku jumpa orang yang menjadi inspire aku. ceh.

Kat blog ni kan, since aku dah (yang dinyatakan di atas) aku mungkin jarang tulis pasal hal tu. Nak tulis kehidupan aku pun bukannya menarik sangat pun. Jadi aku cadang mungkin nak tulis ala2 review buku/novel ke anime ke drama ke walaupun langsung tak reti lol. Hahah tengok lah nanti. Tak pun tak berhupdate langsung. kahkah. macam ya je option yang kedua tu. yelah atas faktor kemalasan diri yang melanda plus aku as spm candidate of 2016. heol

@^@


Adios.

Labels: , ,

design by Wanaseoby